Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
svoz pytlů s plasty
31 1 2
3 4 5 6
svoz směsného komunálního odpadu
7 8
Tříkrálová sbírka 2022
9
10 11
Svoz BIO odpadu a plastového odpadu
12 13 14 15 16
17 18 19 20
svoz směsného komunálního odpadu
21
Kino ,,KURZ MANŽELSKÉ TOUHY"
22 23
Karnevalová procházka
24 25 26 27
Svoz papírového odpadu
28
Kino TOM A JERRY
29 30
31 1 2 3
svoz směsného komunálního odpadu
4 5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Městský úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronická podatelna městského úřadu je určena pro příjem veškerých datových zpráv v elektronické podobě.

1. Elektronická podání lze uskutečnit:

zasláním elektronickou poštou na e-mailovou adresu podatelna@nemcicenh.cz

2. Provozní doba elektronické podatelny:

pondělí, středa 8:00 - 17:00
úterý, čtvrtek 8:00 - 13:30
pátek 8:00 - 13:00

3. Formáty datových zpráv a příloh:

Pokud je přílohou elektronického podání se zaručeným elektronickým podpisem soubor, úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTM, *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®), *.DOC (dokument MS Word), *.XLS (dokument MS Excel)

4. Seznam povolených typů nosičů dat:

  • CD, DVD, Flash disk

5. Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software, není zpracovávána.

6. Maximální přípustná velikost přijímané zprávy nebo přílohy: 10 MB

7. Jednou e-mailovou zprávou zasílejte pouze jedno podání.

Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.

8. Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:

Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje:

  • pokud zpráva obsahuje elektronický podpis a kvalifikovaný certifikát vydaný akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb
  • z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele

Součástí zprávy o potvrzení je:

  • zaručený elektronický podpis podatelny
  • datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
  • identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou

Doručení datové zprávy neobsahující elektronický podpis a  kvalifikovaný certifikát se potvrzuje emailovou zprávou s textem "potvrzení o doručení datové zprávy".

9. Elektronická podání přijatá prostřednictvím elektronické podatelny a splňující předepsané náležitosti, úřad vyřizuje stejnými postupy a ve stejných lhůtách jako podání neelektronická.

10. Zaměstnancům Městského úřadu v Němčicích nad Hanou, byl vydán elektronický podpis a kvalifikovaný certifikát Českou poštou

11. Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů:

a) Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
Podle § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. musí být z podání zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží.
b) Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád:
musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem a uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen, nebo nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno - viz výše.
Podle § 37 odst. 2 zákona č. 500/2004 Sb. z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Podání musí obsahovat označení správního orgánu, jemuž je určeno, další náležitosti, které stanoví zákon, a  podpis osoby, která je činí.
c) Stížnosti, oznámení a podněty nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.

Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a  občany.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Město Němčice nad Hanou
Palackého nám. 3
798 27  Němčice nad Hanou

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 8.00 - 11.30 12:30 – 17:00
úterý 8.00 - 11.30 12:30 – 13:30
středa 8.00 - 11.30 12:30 – 17:00
čtvrtek 8.00 - 11.30 12:30 – 13:30
pátek 8.00 - 11.00 12:00 – 13:00

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)